Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Im Journalist and i really love to express my thoughts and opinions free anytime! I love fashion style,beauty and technology.. Enjoy!

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Tουρκικα σιριαλ VS Ελληνικα σιριαλ!!!






Καλα βρε παιδια τι γινεται με αυτα τα σιριαλ?? 
Ενας χαμος..εγω θα πω την αμαρτια μου..ναι βλεπω Σουλειμαν.. φταιμε? οχι πειτε μου με το χερι στην καρδια!!! Αφου μας το σερβιρουν καθε μερα ως το "ιδανικο" προγραμμα σε ολη την tv σιγουρα και θα μπουμε στην διαδικασια να το παρακολουθησουμε..Οχι οτι υπαρχει κ κατι αλλο να δουμε.. Αλλα ομως... εκει που νομιζαμε οτι τα ελληνικα σιριαλς δεν θα παιξουν ξανα στις οθονες μας λογω οικονομικης κρισης.. Τσουυυυπ.. εμφανιζονται 2 νεα σιριαλ, και ναι! ειναι ελληνικα :))

Mε ενθουσιασε το trailer του ¨Με τα παντελονια κατω" )βασισμένη στην ισπανική σειρά "Con el culo al aire") , οπως επισης και του "Πισω στο σπιτι"
ειχαν το πανεξυπνο κονσεπτ μιλωντας στα τουρκικα! Φυσικα για να δειξουνε την δυναμη μας ως ελληνικα συνεργεια και οτι δεν πεθαναμε ακομη ειμαστε ακομη εδω!!!

Θα ηθελα να μαθω την γνωμη σας για τα ελληνικα σιριαλ και ποια η εξελιξη τους σε σχεση με τα τουρκικα.. Πως σας φαινονται οι καινουργιες μας σειρες?

Εγω ενα εχω να πω..

Σωπα μωρε...θα τα καταφερουμε!

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου